Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~zurawik | użytkownik

imię i nazwisko adresJelenia Gora zarejestrowany27.02.2007 @20:14:41 ostatnio na stronie19.01.2016 @17:54:57

Kariera artysty podobna jest karierze kurtyzany:
najpierw dla własnej przyjemności,
później dla przyjemności innych,
a w końcu dla pieniędzy

Życie nie składa się z oddychania, tylko z chwil, które zapierają ci dech w piersi.

Jeśli boli Cię głowa to Twój mózg próboje poradzić sobie z głupotą.

Jezeli dadza ci papier w linie pisz w poprzek

Zastanów się nad faktem, że gluchy nie słyszy. A zatem jakaż to
głuchota jest udziałem nas wszystkich? Jakich brakuje nam zmysłów, że nie widzimy i nie słyszymy innego świata, który nas otacza. Cóż jest
takiego wokół nas, że nas przytłacza a jednocześnie motywuje??

Większość fotografów to kaleki artystyczne (żeby nie powiedzieć debile), wyżywają na kimś swoje frustracje. Pozostała część to geniusze, którzy robią swoje...

Prawda jest córą czasu poczętą w przypadkowym i krótkotrwałym romansie ze zbiegiem okoliczności.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty385 komentarze3007 posty na forum1

komputer / sprzęt
You Can - Canon

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kubajg    24.06.2008 @22:48:33
Mam pytanko chciałbym umiesci na swojej stronie cos takiego i umiescic linka z odnosnikim to do ciebie z podpisem loginu twojego i czy sie zgadzasz na umieszczenie
_______
Tam gdzie jeszcze nie był nikt .....
__________________________________



~Nekosh    24.06.2008 @20:07:49
hehehe, kasy to brak
a szkło 100 2.8 manualne - Pentacon
_______
_
~kubajg    24.06.2008 @20:03:42
no pewnie tak ale ujecie ok wiec bardzobobry fajnie złapane
_______
Tam gdzie jeszcze nie był nikt .....
__________________________________



~Nekosh    24.06.2008 @19:58:32
szczerze powiedziawszy to akredytacji jeszcze nie wyciągałem. A tych panów po prostu zapytałem czy mogę zrobić im kilka zdjęć.
_______
_
~kubajg    24.06.2008 @10:05:02
_______
Tam gdzie jeszcze nie był nikt .....
__________________________________



~wykrecik    24.06.2008 @00:50:00
Dzięki za komentarz i dobrą uwagę
PS bardzo fajna galeria
~manquer    23.06.2008 @00:26:21
no
_______
92FM
.: :.
~Nekosh    22.06.2008 @19:36:16
to chyba 100/2.8
_______
_
~kubajg    12.06.2008 @19:52:12
Jak sa fajne fotki to sie fajnie ocenia wiadac pełen profesjonalizm tak dalej
_______
Tam gdzie jeszcze nie był nikt .....
__________________________________



~kubajg    12.06.2008 @19:32:45
No tak ale inne ujecie moze było by ciekawsze cos tak jakos mi sie nie widzi ta fotka ale pomysłowe
_______
Tam gdzie jeszcze nie był nikt .....
__________________________________



-wroclawianie    11.06.2008 @13:50:22
Niestety tak )) Przez to zdjęcie nie osiągnie zawrotnej ceny ))))
~Marmelada    10.06.2008 @09:21:07
to badyl po kwiatku dzięx
_______
Nie będę wam kadził. Zwyczajnie, nie potrzebuję klakierów...
~cliffofeternity    09.06.2008 @18:29:57
dzięki
_______
Hey, take my hand, don't let me wait..
~NLE    02.06.2008 @21:02:42
światło z okna + lekki szop :D
_______
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje.
FAQ: http://www.digart.pl/tekst/faq.html
^Halidar    02.06.2008 @20:52:51
Fajna galerie, masz styl, dodam do obserwowanych
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
^Halidar    02.06.2008 @20:49:51
thx
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~SenNiedorzeczny    31.05.2008 @11:00:41
szczecin ;]
_______
"Sztuka jest jedną z nagród pocieszenia, które otrzymujemy za to, żeśmy żyli w trudnym i niekiedy chaotycznym świecie"
Don Delillo.
~gregory23    26.05.2008 @10:40:38
każdy lubi ramki takie jak sam tworzy mi sie taka podobała
_______
Chwila, która trwa
może być najlepszą z twoich chwil,
~tejo    25.05.2008 @21:45:01
zdecydowanie dzięki
~marek89    22.05.2008 @15:39:22
dzięki za komentarze, a HDR składany z 3 zdjęć +/-1eV
_______
Wiesz gdzie szukać moich zdjęć..
~rakuu    21.05.2008 @19:45:22
no niestety urok HDRów (jak wieje wiatr to liście zawsze będą nieostre)
~bublaczek    20.05.2008 @09:26:07
eee...1 chyba na 40mm : ]. pozdrawiam. : )
_______
moje feszynowe: http://katarzynagola.digart.pl/
~jezzii    17.05.2008 @20:06:58
bo takie mialo byc.....
_______
pozdrawiam...!!!
~Anulaun    17.05.2008 @18:56:29
jaki obiektyw jeżeli można zapytac?
~Anulaun    17.05.2008 @18:56:03
dużo pięknych zdjęc u ciebie gratuluje
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt